d’Eenhoorn te koop

d’Eenhoorn te koop

introductie Forums Schepen en/of onderdelen te koop d’Eenhoorn te koop

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    ReneD
    Sleutelbeheerder

Tekst uit marktplaats advertentie:

Midden in het hartje van Harderwijk ligt mijn authentieke eiken Hartog zeeschouw genaamd D’eenhorn uit 1940.
    Op hartogschepen.nl meer informatie over deze schepen.
    Doordat mijn gezin niet het plezier met mij deelt ben ik genoodzaakt hem te verkopen omdat we hem te weinig gebruiken. Veel van het houtwerk is afgelopen jaar goed in de lak gezet. Ook het onderwaterschip is weer voorzien van 2 nieuwe lagen teer. Zoals het bij een houten schip hoort is er altijd nog wat te doen.
    De lengte is ongeveer 7.5 meter en door zijn geringe diepgang overal te varen.
    Door zijn leeftijd is het liggeld gereduceerd tot €68 per Jaar (geen typfout!!!) En kan worden overgenomen. Alleen hiermee bespaard u al ongeveer €1000 per jaar.
    Ik zoek een liefhebber voor dit scheepje die hem in ere houdt.
    Bieden mag, maar vooral naast de boot.

Jos

dÉenhoorn

https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/platbodems/m1274268541-hartog-zeeschouw-incl-bijna-gratis-ligplaats.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

ReneD
    Sleutelbeheerder

D’Eenhoorn is inmiddels verkocht aan de heer G. van Gils

Gerben Den Otter
    Deelnemer

Wat fijn dat er weer een nieuwe eigenaar is gevonden. Weet jij welk vaargebied van de nieuwe eigenaar word?

ReneD
    Sleutelbeheerder

De schouw blijft voorlopig in de oude vissershaven van Hardewijk liggen en zal komende winter de kant op gaan voor groot onderhoud.

Nieuwe eigenaar woont in Balkbrug.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.